بذار عاشقت بمونم ترانه تیتراژ سریال قلب یخی
 
طلوع ترانه

حالا که همش تو رویاست بذار دلتنگت بمونم

 


مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم


بذار عاشقت بمونم



 

قلب من می گه که هستی اما چشمام می گه نیستی

 

خیلی سخته باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی


بگو که هنوز چشاتو رو به عشق من نبستی

چشم من می گه تو رفتی اما قلبم می گه هستی


مگه میشه تو نباشی تو مثه نفس می مونی



دستای گرمتو کاشکی تو به دستم برسونی


دستم بی تو بی پناه ِ می میرم وقتی نیستی


مگه میشه باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی


حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم



بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم


بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاست بذار دلتنگت بمونم


مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم


بذار عاشقت بمونم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sayan
ساعت11:41---4 اسفند 1389
سلام داش خوبی چشم لینکت میکنم


سایان
بای


کریستال
ساعت0:40---21 بهمن 1389


mehrzad.elhami
ساعت22:41---20 بهمن 1389
ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!
آپم یه سری بزن.


mehrzad.elhami
ساعت10:29---17 بهمن 1389
صد جفا گل می كند بلبل تحمل می كند.....دوستی آن است كه بلبل می كند.
موفق باشید


پريناز
ساعت10:51---16 بهمن 1389
سلام خوب هستید وب شما هم زیبا هست من شما لینگ کردم شما هم و لینگ کنید

mehrzad.elhami
ساعت1:27---16 بهمن 1389
سلام وبلاگت خوب هر روز زیباتر میکنی امیدوارم هر روز موفق باشی مطالبت خیلی زیباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 18:55
رضا

درباره وبلاگ


از حضورتون در وبلاگم بسیار سپاسگزارم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 773
بازدید کل : 224399
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 147
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

داغ کن - کلوب دات کام تبادل لینک دانلود نرم افزار

جاوا اسكریپت

جاوا اسكریپت

خرید ساعت دیواری